اخبار بنیادبرنامه ها و فعالیت های بنیادملاقات و دیدارها با شخصیت های دینی

برگزاری ضیافت افطار با حضور حضرت آیة الله سید منذر حکیم و شیخ عبدالمحسن البقشی ریاست جامعة آل البیت (علیهم السلام) در دفتر بنیاد اختر تابان

میهمان ویژه این مراسم ریاست محترم حوزه علمیه آل البیت (ع) و حضرت آیة الله سید منذر حکیم بودند. دیگر میهمانان این مراسم از کشورهای مختلف شرق آفریقا بودند که این مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت حضرت آیه الله سید منذر حکیم آغاز گردید و در ادامه بعد از افطار حاضرین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در مورد مرحوم علامه سید سعید اختر رضوی (ره) و فعالیت های بنیاد اختر تابان پرداختند و ابراز امیدواری کردند. مسیری که مرحوم علامه رضوی (ره) آغاز کردند همان راهی است که اجداد طاهرین وی شروع کردند و اکنون حفید مرحوم علامه، جناب حجة الاسلام و المسلمین سید کاظم رضوی این راه را ادامه می دهند و هیچ گاه خالی نخواهد ماند.
بیانات حضرت آیة الله سید منذر حکیم پایان بخش صحبت های میهمانان بود که ایشان به تفسیر سوره مبارکه کوثر و شأن نزول آن و مصداق کوثر و اولاد حضرت زهرا سلام الله علیها پرداختند.
بعد از پایان این دیدار به همه اساتید و میهمانان حاضر در جلسه تابلو فرش حرم حضرت امام رضا علیه السلام از سوی حجة الاسلام و المسلمین سید کاظم رضوی اهدا گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×